22.6.2016 - Huomio kaikki golfaavat gynekologit!

GynGolf pelataan jälleen tänä vuonna Siuntiossa pohjoismaiden suurimmalla Golf Clubilla upealla puistomaisella Park– kentällä (www.pickalagolf.fi) lauantaina 13.8.2016 klo 11. Kokoontuminen klo 10 klubitalolle. Range vapaasti käytettävissä ennen kisaa.

Jokainen osallistuja maksaa Green Feen kilpailupäivänä suoraan Caddiemasterille ennen kilpailua. Ilmoittautuminen viimeistään 5.8.2016 mennessä veli-matti.ulander@hus.fi tai 0504143303. Osallistumisoikeus on Green Cardin omaavilla gynekologeilla. Mukaan mahtuu 20 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Pelimuotona on tasoituksellinen pistebogey ja lyöntipeli. Lisäksi palkitaan erikoiskilpailujen parhaat tulokset pisin drive – ja lähimmäksi lippua sarjoissa ja luonnollisesti kilpailun tsemppari. Osallistumismaksu kattaa tulospalvelun, bägikärryt, saunan kilpailun jälkeen ja illallisen.

Tervetuloa mukaan