Synnytys- ja naistentautiopin tutkimussäätiön apurahat  saatiologo1

Synnytys- ja naistentautiopin tutkimussäätiön apurahat 2017

Synnytys- ja naistentautiopin tutkimussäätiön tarkoituksena on tukea synnytys- ja naistentautiopin tutkimusta, naisten ja perheiden terveyden parhaaksi. Säätiön apurahat on tarkoitettu väitöskirja- ja/tai postdoc-tutkijoille, jotka ovat Suomen gynekologiyhdistyksen jäseniä. Sääntöjen mukaisesti apuraha myönnetään vain kerran samalle hakijalle.

Vuoden 2017 apurahahakemukset on kohdistettu väitöskirjatyön tekijöille (3 kpl á 3000 €) ja ne on jätettävä viimeistään perjantaihin 17. 3. 2017 klo 16.00 mennessä, jolloin myös postitettujen hakemusten on oltava perillä Synnytys- ja naistentautiopin tutkimussäätiön sihteerillä. Myöhästyneitä hakemuksia ei käsitellä. Apurahat jaetaan SGY:n kevätkokouksessa Seinäjoella to 27.4.2017. Apurahan saajan tulee yhden vuoden kuluessa apurahan myöntämisestä antaa säätiölle selvitys apurahan käyttämisen kohteesta ja tavasta.

Hakemus osoitetaan Synnytys- ja naistentautiopin tutkimussäätiön apurahatoimikunnalle ja lähetetään viitenä kappaleena säätiön tekniselle sihteerille Maaria Puupposelle (os.: HUS, Naistenklinikka, Haartmanink. 2, PL 140, 00029 HUS). Häneltä saa tarvittaessa lisäohjeita (e-mail: maaria.puupponen@helsinki.fi).

Hakulomake löytyy Suomen Gynekologiyhdistyksen verkkosivuilta:

Lataa: apurahan hakemuslomake [PDF]

Hakemuspohja on täytettävä ja tulostettava allekirjoitusta varten.

Synnytys- ja naistentautiopin tutkimussäätiön hallitus

(Chrome ja Safari selaimella lomake latautuu tietokoneesi hakemistoon,
esim. Ladatut tiedostot – voit avata tiedoston sieltä Adobe Reader ohjelmalla)
Jos sinulla ei ole Adobe Reader ohjelmaa – Lataa se täältä