3.2.2020 - Suomen Menopaussitutkimusseuran kevätkokouskutsu 6.3.20 ja matka-apurahailmoitus

KUTSU MENOPAUSSITUTKIMUSSEURAN KEVÄTKOKOUKSEEN

Suomen Menopaussitutkimusseura ry:n kevätkokous pidetään Helsingissä, ravintola Graniittilinnan kabinetti Palmussa, Säästöpankinranta 6, 00530 Helsinki, perjantaina 6.3.2020 klo 16.00 alkaen.

Kokouksessa käsitellään sääntöjen määräämät asiat.

Hanna Savolainen-Peltonen
Suomen Menopaussitutkimusseuran puheenjohtaja

Tervetuloa!

SUOMEN MENOPAUSSITUTKIMUSSEURA RY:N MATKA-APURAHAT

Suomen Menopaussitutkimusseura julistaa seuran jäsenille haettavaksi matka-apurahat vaihdevuosia käsitteleviin kongresseihin. Etusijalla ovat tutkijat, ja matka-apurahan saamisen edellytyksenä on kongressiin lähetettävä abstrakti.

Vapaamuotoinen hakemus, julkaisuluettelo, abstrakti sekä tiedot kongressista pyydetään lähettämään sähköpostilla 5.3.2020 mennessä Suomen Menopaussitutkimusseuran sihteerille: laura.lampio (a) hus.fi.

Apurahan saaja sitoutuu esittelemään tutkimustyönsä tuloksia lyhyenä raporttina seuran kotisivuilla (www.menopaussiseura.net) sekä pyydettäessä myös seuran kokouksessa.

Hanna Savolainen-Peltonen
Suomen Menopaussitutkimusseuran puheenjohtaja