21.12.2021 - Jäsenrekisteri vaihtuu – päivitä tietosi

Yhdistys vaihtaa jäsenrekisterin palveluntarjoajaa ja jäsenmaksujen laskutuspalvelua alkuvuodesta 2022. Päivitäthän nykyisessä jäsenrekisterissä olevat yhteystietosi ennen rekisterin siirtoa (eli vuodenvaihteeseen mennessä), jotta sähköiset jäsenviestit, Sykli ja jäsenmaksulaskut löytävät jatkossa perille. Lisäksi mm. koulutuspäiville ilmoittautuminen edellyttää tulevaisuudessa jäsentunnuksilla kirjautumista.

Päivittämällä voimassa olevan sähköpostiosoitteen jo ennen rekisterin siirtoa, helpotat uusien jäsentunnusten käyttöönottoa. Omat tietosi voit tarkastaa kirjautumalla omilla tunnuksillasi yhdistyksen nettisivujen nykyiselle jäsenaueelle.

Mikäli kirjautuminen nykyisille jäsensivuille ei onnistu, ole yhteydessä jäsenrekisterin ylläpitäjään (webmaster [ät] gynekologiyhdistys.fi).