1. NFYOG:n webinaari ”Caring for circumcised women – Facts, myths & best practices” torstaina 16.3. klo 16:00-17:30

Pohjoismaiden gynekologiaan erikoistuvien järjestö NFYOG järjestää Pohjoismaiden erikoistuville suunnatun webinaarin.Webinaarissa Uppsalan yliopiston professori Birgitta Essén puhuu aiheenaan ”Caring for circumcised women – Facts, myths & best practices”. Merkkaa kalenteriin, tule mukaan linjoille ja järjestä vaikka kollegojen kanssa afterit samaan yhteyteen!Kuinka ilmoittaudun mukaan?Ilmoittaudu webinaariin tämän lomakkeen kautta. Saat osallistumislinkin myöhemmin sähköpostiisi.

2. ENTOG exchange järjestetään 18.-23.9.2023 Isossa-Britanniassa – HUOM: DL 13.2.!

Hae mukaan vaihtoon! Tarkempaa tietoa vaihdosta sekä muuta informaatiota löydät täältä: ENTOG Newsletter_January 2023 ja täältä: ENTOG Exchange UK 2023 Invitation Letter.Suomesta pääsee osallistumaan kaksi henkilöä. Hakemukset tulee lähettää sähköpostilla (carolyn.kaunisaho@helsinki.fi) 13.2.2022 klo 12:00 mennessä.Hakemukseen tulee liittää:

1. Vaihto, joka sinua kiinnostaa

2. Yhteystiedot (nimi, sähköposti, puhelinnumero)

3. Kuinka mones vuosi erikoistumista on menossa

4. Oletko jo aiemmin hakenut ENTOG-vaihtoon ilman, että arpaonni on suosinut

5. Oletko aiemmin päässyt ENTOG-vaihtoon.

Jos hakemuksia tulee yli kaksi, suoritetaan painotettu arvonta, jossa kohta 4 kerryttää yhden pluspisteen ja kohta 5 yhden miinuspisteen. Varmistathan, että saat minulta kuittauksen, että hakemuksesi on tullut perille!Vaihtoa varten voi saada SGY:ltä apurahaa Sykliin tehtävää matkaraporttia vastaan.

Muut ENTOG-vaihdot

ENTOG mini-exchange järjestetään 15.-17.5. EBCOG-kongressin yhteydessä Krakovassa. Itse kongressi järjestetään 18.-20.5.15 erikoistuvaa Euroopasta pääsee osallistumaan vaihtoon. Osallistujat arvotaan, ja Suomesta yksi erikoistuva voi osallistua arvontaan. Edellytyksenä on osallistuminen myös EBCOG kongressiin. Tarkempaa tietoa vaihdosta löydät täältä: ENTOG Mini-Exchange Poland 2023 Invitation LetterJos vaihto ja EBCOG-kongressi kiinnostavat, laita sähköpostia (carolyn.kaunisaho@helsinki.fi), johon liität:

1. Vaihto, joka sinua kiinnostaa

2. Yhteystiedot (nimi, sähköposti, puhelinnumero)

3. Kuinka mones vuosi erikoistumista on menossa

4. Onko sinulla abstrakti lähetetty kongressiin