Käyttäjätunnukset yhdistyksen nettisivujen jäsenalueelle

Suomen Gynekologiyhdistyksen varsinaista jäsenrekisteriä ylläpidetään 2022 alkaen DataPrisma Oy:n Kongressi -järjestelmässä (Tietosuojaseloste). Mikäli et ole vielä yhdistyksen jäsen, voit hakea jäsenyyttä erillisellä lomakkeella.

Jäsenillä on lisäksi mahdollisuus kirjautua erillisillä tunnuksilla yhdistyksen nettisivujen suljetulle jäsenalueelle. Kyseisellä jäsenalueella on toistaiseksi tallessa esim. Syklin PDF-versiot, sekä aikaisempien koulutuspäivien luentodiat. Em. tiedostot siirtyvät mahdollisesti jatkossa yllä mainittuun Kongressin järjestelmään.

Ennen 3/2022 liittyneillä jäsenillä tunnukset nettisivujen jäsenalueelle ovat pääosin valmiiksi jo olemassa. Mikäli olet unohtanut tunnuksesi/salasanasi, voit yrittää palauttaa ne tämän linkin kautta. Palautus on mahdollista vain, mikäli muistat käyttäjätunnuksesi tai käytät samaa sähköpostiosoitettetta, kuin mikä on tiedossa järjestelmässä. Jos et saa sähköpostilla salasanan palautuslinkkiä, kannattaa kurkistaa myös roskapostilaatikkoon.

Mikäli sinulla ei vielä ole tunnuksiä nettisivujen jäsenalueelle, tai mikäli tunnusten palauttaminen ei em. tavalla onnistu, voit hakea tunnuksia alla olevalla lomakkeella.