Jäsenyys

Suomen Gynekologiyhdistyksen sääntöjen mukaan yhdistyksen jäseneksi voidaan ottaa hakemuksesta yhdistyksen hallituksen päätöksellä Suomessa laillistettuja lääkäreitä, joiden toimiala vastaa yhdistyksen tarkoitusta.

Linkki jäsenhakemuslomakkeeseen

Yhdistyksen jäsenmaksu on 100 euroa/vuosi. Jäsenmaksusta ovat vapautettuja kunniajäsenet, sekä viimeistään edellisen kalenterivuoden aikana 65 vuotta täyttäneet (ns. eläkeläisjäsenet).

Jäsenmaksut laskutetaan keväisin. Voit jatkossa vastaanottaa jäsenlaskusi sähköisessä muodossa ja tehdä e-laskun käyttöönoton omassa verkkopankissasi. Hae laskuttajan tiedot nimellä Suomen Gynekologiyhdistys ry. Monet pankit tarjoavat e-laskusopimuksen tekemistä automaattisesti, kun maksat laskusi. Seuraa tällöin verkkopankkisi antamia ohjeita. Uuden jäsenen ensimmäinen jäsenmaksulasku tulee aina sähköpostilla jäseneksi hyväksymisen yhteydessä.

Jos jäsen haluaa erota yhdistyksestä, tulee hänen ilmoittaa siitä kirjallisesti hallitukselle (sihteerisgy [ät] gynekologiyhdistys.fi) tai sen puheenjohtajalle taikka suullisesti yhdistyksen kokouksessa.

Jäsenasioihin liittyvät tiedustelut: sihteerisgy [ät] gynekologiyhdistys.fi

Jäsentunnuksiin (ks alla) liittyvät tiedustelut: webmaster [ät] gynekologiyhdistys.fi

Jäsenrekisteri

Suomen Gynekologiyhdistyksen varsinaista jäsenrekisteriä ylläpidetään 2022 alkaen DataPrisma Oy:n Kongressi -järjestelmässä (Tietosuojaseloste).

Jäsenportaali

Jäsenet voivat ylläpitää jäsenrekisterissä olevia henkilö- ja yhteystietojaan (sähköposti, osoite) Kongressin Jäsenportaalissa, johon kirjaudutaan henkilökohtaisilla tunnuksilla: Jäsenportaali.

Käyttäjätunnuksena toimii ensimmäisellä kirjautumiskerralla sähköpostiosoite, joka jäsenellä on tallennettuna rekisteriin. Ensimmäisellä kirjatumiskerralla salasana tilataan kohdasta ”Unohtuiko salasana”. Jäsen voi jatkossa itse myös vaihtaa käyttäjätunnusta portaalissa.

Kongressin Jäsenportaalin tunnuksia tarvitaan myös ilmoittauduttaessa SGY järjestämiin koulutuksiin.

Mikäli sinulla ei ole yhdistyksen jäsenrekisterissä tiedossa sähköpostisoitetta tai osoite ei ole toimiva/käytössä (eli et esimerkiksi saa sähköisiä jäsenviestejä, tarkista tarkista tarvittaessa myös roskapostilaatikko) tai sinulla on muutoin ongelmia tunnusten kanssa, ole yhteydessä jäsenrekisterin tekniseen ylläpitäjään: webmaster [ät] gynekologiyhdistys.fi

Henkilö- ja yhteystietojen päivittäminen

1. Kirjaudu Jäsenportaaliin
2. Jäsenportaalin sivulla ”Jäsenyys” klikkaa linkkiä ”Henkilön tiedot jäsenrekisterissä” (ks. kuva alla, sininen teksti) ja päivitä avautuvalla lomakkeella yhteystietosi (Nimi, osoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero, jne). Huom, tätä kautta ilmoitettuun sähköpostiin tulee mm. jäsenviesti. Kirjautumistunnus ja siihen liittyvä sähköpostiosoite tulee päivittää erikseen, ks. kohta 3.

3. Mikäli haluat päivittää käyttäjätunnusta ja siihen liittyvää sähköpostiosoitetta, voit tehdä sen sivulta ”Omat tiedot”, kohdasta ”Kirjautumistiedot”

4. Mikäli haluat päivittää sähköspostilistatilauksesi (tällä hetkellä vain EGOn listan tilaus), voit tehdä sen sivulta ”Omat tiedot”, kohdasta ”Tietosuoja”

Jäsenrekisteriin tallennettujen tietojen tarkastaminen

Voit tarkastaa rekisteriin tallennetut tiedot myös sivun oikeasta yläkulmasta nimesi alta

Voit myös tarkistaa onko sinulla avoimia laskuja (laskun saa avattua PDF muodossa, jolloin sen voi myös maksaa)

Käyttäjätunnukset yhdistyksen nettisivujen jäsenalueelle

Tulevaisuudessa yhdistyksen nettisivujen nykyään käytössä olevalta jäsenalueelta löytyvät materiaalit (esim. Syklin PDF-versiot, sekä aikaisempien koulutuspäivien luentodiat) siirtyvät myös yllä mainittuun Kongressin Jäsenportaaliin. Siirtymäajan aikana jäsenillä on vanhaan tapaan mahdollisuus kirjautua erillisillä tunnuksilla yhdistyksen nettisivujen suljetulle jäsenalueelle. Tuplatunnuksista pyritään luopumaan mahdollisimman pian.

Ennen 3/2022 liittyneillä jäsenillä tunnukset nettisivujen jäsenalueelle ovat pääosin valmiiksi jo olemassa. Mikäli olet unohtanut tunnuksesi/salasanasi, voit yrittää palauttaa ne tämän linkin kautta. Palautus on mahdollista vain, mikäli muistat käyttäjätunnuksesi tai käytät samaa sähköpostiosoitettetta, kuin mikä on tiedossa järjestelmässä. Jos et saa sähköpostilla salasanan palautuslinkkiä, kannattaa kurkistaa myös roskapostilaatikkoon.

Mikäli sinulla ei vielä ole tunnuksiä nettisivujen jäsenalueelle, tai mikäli tunnusten palauttaminen ei em. tavalla onnistu, voit hakea tunnuksia alla olevalla lomakkeella.

Huomaathan, että kyseessä ei ole varsinainen jäsenhakemus, vaan se täytyy tehdä ensin erillisellä lomakkeella