Liity jäseneksi

Suomen Gynekologiyhdistys ry:n (SGY) jäsenyyttä voi anoa Suomessa laillistettuja lääkäri, jonka toimiala vastaa yhdistyksen tarkoitusta. Hakemukset käsitellään niiden saapumista seuraavassa hallituksen kokouksessa. SGY:n jäsenen vuosimaksu on tällä hetkellä 100 euroa ja siihen sisältyy neljä kertaa vuodessa ilmestyvä Sykli-lehti kotiin kannettuna ja sähköisenä. Jäsenmaksu on verovähennyskelpoinen.

Naistentautien ja synnytysten erikoistumiskoulutukseen hyväksyttäessä kannattaa liittyä Suomen gynekologiyhdistyksen jäseneksi. Erikoistuvat Gynekologit ja Obstetrikot (EGO) on gynekologiyhdistyksen pienryhmä, joka järjestää kaksi kertaa vuodessa koulutuksen, johon voivat osallistua ainoastaan SGY:n jäsenet. Koulutus hyväksytään osaksi erikoistumisvaiheen tieteellistä koulusta. Jäsenhakemuksen yhteydessä voit liittyä myös EGOn omalle sähköpostilistalle, jota kautta tiedotetaan esim. EGOn omista koulutuspäivistä.

Tarkempia tietoja EGO:n toiminnasta, kohdasta EGO, työpaikkasi muilta erikoistuvilta tai EGOn hallituksen jäseniltä.

SGY:n jäsenhakemuslomake

Elämälle ry kerää varoja synnytys- ja naistentautiopin tutkimuksen tukemiseksi. Liity sinäkin Elämälle ry:n jäseneksi tukemaan erikoisalamme tutkimusta. Lisää tietoä Elämälle ryn toiminnasta, sekä ohjeet jäseneksi liittymisestä löytyvät yhdistyksen omilta sivuilta https://elamalle.fi/