Synnytys- ja naistentautiopin tutkimussäätiö jakaa Bayer-apurahan

Synnytys- ja naistentautiopin tutkimussäätiön ja Bayer Oy:n yhteistyönä perustama Bayer-apuraha jaetaan vuonna 2016. Apurahaa (yht. 6.400 €) voi hakea aktiivisesti tutkimusta tekevä Suomen Gynekologiyhdistyksen jäsen jonka tutkimus on suuntautunut synnytys- ja naistentautiopin alalle. Apurahan saajan valitsee synnytys- ja naistentautiopin tutkimussäätiön hallitus. Apuraha tullaan jakamaan yhdessä Bayerin edustajan kanssa Suomen Gynekologiyhdistyksen koulutuspäivillä marraskuussa 2016 Helsingissä.

Vuoden 2016 apurahahakemus on jätettävä viimeistään perjantaihin 30.9.2016 klo 16.00 mennessä, jolloin myös postitettujen hakemusten on oltava perillä Synnytys- ja naistentautiopin tutkimussäätiön teknisellä sihteerillä Maaria Puupposella
(osoite: HUS Naistenklinikka, Haartmaninkatu 2, PL 140, 00029 HUS), jolta saa lisäohjeita
(e-mail: maaria.puupponen@hus.fi). Myöhästyneitä hakemuksia ei käsitellä.

Hakulomake löytyy Suomen Gynekologiyhdistyksen verkkosivuilta: www.gynekologiyhdistys.fi kohdasta apurahat, palkinnot. Hakemuspohja on täytettävä ja tulostettava allekirjoitusta varten. Hakemus osoitetaan Synnytys- ja naistentautiopin tutkimussäätiön hallitukselle ja lähetetään kymmenenä kappaleena säätiön tekniselle sihteerille Maaria Puupposelle.

Apurahan saajan tulee yhden vuoden kuluessa apurahan myöntämisestä antaa säätiölle selvitys apurahan käyttämisen kohteesta ja tavasta.

Toimeksi saaneena
Maaria Puupponen
Synnytys- ja naistentautiopin tutkimussäätiön hallitus

Lataa: apurahan hakemuslomake [PDF]