Jäsenyys

Suomen Gynekologiyhdistyksen sääntöjen mukaan yhdityksen jäseneksi voidaan ottaa hakemuksesta yhdistyksen hallituksen päätöksellä Suomessa laillistettuja lääkäreitä, joiden toimiala vastaa yhdistyksen tarkoitusta. Jäsenyyttä haetaan sähköisellä lomakkeella.

Yhdistyksen jäsenmaksu on 100 euroa/vuosi. Jäsenmaksusta ovat vapautettuja kunniajäsenet, sekä 65 vuotta täyttäneet (ns. eläkeläisjäsenet).

Jos jäsen haluaa erota yhdistyksestä, tulee hänen ilmoittaa siitä kirjallisesti hallitukselle (sihteerisgy [ät] gynekologiyhdistys.fi) tai sen puheenjohtajalle taikka suullisesti yhdistyksen kokouksessa.

Jäsenasioihin liittyvät tiedustelut: sihteerisgy [ät] gynekologiyhdistys.fi

Jäsentunnuksiin (ks alla) liittyvät tiedustelut: webmaster [ät] gynekologiyhdistys.fi

Jäsenrekisteri

Suomen Gynekologiyhdistyksen varsinaista jäsenrekisteriä ylläpidetään 2022 alkaen DataPrisma Oy:n Kongressi -järjestelmässä (Tietosuojaseloste).

Jäsenportaali

Jäsenet voivat ylläpitää henkilö- ja yhteystietojaan (sähköposti, osoite) Jäsenportaalissa, johon kirjaudutaan henkilökohtaisilla tunnuksilla: Jäsenportaali.

Käyttäjätunnuksena toimii ensimmäisellä kirjautumiskerralla sähköpostiosoite, joka jäsenellä on tallennettuna rekisteriin (sama osoite mihin tulevat sähköiset jäsenviestit). Ensimmäisellä kirjatumiskerralla salasana tilataan kohdasta ”Unohtuiko salasana”. Jäsen voi jatkossa itse myös vaihtaa käyttäjätunnusta portaalissa.

Jäsenportaalin tunnuksia tarvitaan myös ilmoittauduttaessa SGY järjestämiin koulutuksiin.

Mikäli sinulla ei ole yhdistyksen jäsenrekisterissä tiedossa sähköpostisoitetta tai osoite ei ole toimiva/käytössä (eli et saa sähköisiä jäsenviestejä, tarkista tarkista tarvittaessa myös roskapostilaatikko) tai sinulla on muutoin ongelmia tunnusten kanssa, ole yhteydessä jäsenrekisterin ylläpitäjään: webmaster [ät] gynekologiyhdistys.fi

Henkilö- ja yhteystietojen päivittäminen

1. Kirjaudu jäsenportaaliin
2. Jäsenportaalin sivulla ”Ilmoittautumiseni” klikkaa linkkiä ”Jäsenportaali” (ks. kuva alla) ja päivitä avautuvalla lomakkeella tietosi

3. Mikäli haluat päivittää käyttäjätunnusta, pääset tekemään sen portaalin oikeasta ylälaidasta löytyvästä kohdasta ”Omat tiedot”

Käyttäjätunnukset yhdistyksen nettisivujen jäsenalueelle

Tulevaisuudessa yhdistyksen nettisivujen nykyään käytössä olevalta jäsenalueelta löytyvät materiaalit (esim. Syklin PDF-versiot, sekä aikaisempien koulutuspäivien luentodiat) siirtyvät myös yllä mainittuun Kongressin Jäsenportaaliin. Siirtymäajan aikana jäsenillä on vanhaan tapaan mahdollisuus kirjautua erillisillä tunnuksilla yhdistyksen nettisivujen suljetulle jäsenalueelle. Tuplatunnuksista pyritään luopumaan mahdollisimman pian.

Ennen 3/2022 liittyneillä jäsenillä tunnukset nettisivujen jäsenalueelle ovat pääosin valmiiksi jo olemassa. Mikäli olet unohtanut tunnuksesi/salasanasi, voit yrittää palauttaa ne tämän linkin kautta. Palautus on mahdollista vain, mikäli muistat käyttäjätunnuksesi tai käytät samaa sähköpostiosoitettetta, kuin mikä on tiedossa järjestelmässä. Jos et saa sähköpostilla salasanan palautuslinkkiä, kannattaa kurkistaa myös roskapostilaatikkoon.

Mikäli sinulla ei vielä ole tunnuksiä nettisivujen jäsenalueelle, tai mikäli tunnusten palauttaminen ei em. tavalla onnistu, voit hakea tunnuksia alla olevalla lomakkeella.